ZEBRA SYSTEMS oznamuje dostupnost N-able N-sight RMM

E-mail
Facebook
Twitter
LinkedIn
POZOR, zobrazili jste si článek z archivu našeho původního webu. Tento článek může obsahovat zastaralé informace a technické vady (chybějící obrázky, nesprávné formátování textu atd.).

Ucelená platforma kombinuje vzdálenou správu a monitoring se vzdálenou podporou a efektivním ticketovacím a účtovacím systémem.

Společnost ZEBRA SYSTEMS, distributor řešení N-able na českém a slovenském trhu, oznámila dostupnost N-able N-sight RMM, uceleného řešení se špičkovými funkcemi určené pro poskytovatele MSP služeb. Díky kombinaci cloudového systému pro vzdálenou správu a monitoring (RMM), vzdálené podpory (Take Control) a automatizace řízených služeb (MSP Manager) usnadňuje řešení N-sight poskytovatelům MSP zahájení a rozvoj nabídky řízených služeb za velmi konkurenceschopné ceny.

„Poskytovatelé MSP služeb na nejrůznějších úrovních potřebují řešení, které se jednoduše postará o většinu jejich potřeb,“ řekl Ondřej Šabata, Sales Engineer pro řešení N-able ve společnosti ZEBRA SYSTEMS. „Proto společnost N-able uvedla řešení N-sight RMM umožňující MSP poskytovatelům zahájit či rozšířit svůj MSP byznys. Platforma nabízená naší společností obsahuje vše, co takový poskytovatel s ohledem na svůj rozpočet potřebuje k optimalizaci svého podnikání a jeho dalšímu rozvoji.“

Platforma N-sight zahrnuje:

• Multi-tenantní vzdálenou správu a monitoring systémů Windows, Linux a Apple s:
◦ Přehlednou konzolí zobrazující kritické informace během provozních špiček
◦ Snadnou automatizací s pomocí více než 600 skriptů ke zvýšení produktivity
◦ Flexibilním patch managementem k udržení maximální ochrany a splnění bezpečnostních standardů
• Take Control, řešení vzdálené podpory s:
◦ Funkcí „Fast Assist“ k rychlému řešení problémů na dálku včetně živého chatu
◦ Mobilní podporou nativních aplikací Android a iOS
◦ Vyspělým šifrováním a vícefaktorovým ověřováním pro rychlý a bezpečný přístup
• MSP Manager, integrované řešení obchodní správy včetně:
◦ Podpory automatizovaných ticketovacích a účtovacích procesů k dosažení maximální efektivity a přesnosti
◦ Jednotného a automatizovaného service desku včetně podpory mobilních aplikací
◦ Zákaznického portálu s možností vlastního brandování k posílení loajality svých zákazníků

Podle Technology Services & Industry Association jsou řízené služby s každoročním 20% nárůstem jedním z nejrychleji rozvíjejících se sektorů technologického průmyslu, avšak čelí třem základním výzvám: rozvoji byznysu, udržení zákazníků a zajištění ziskovosti. N-able N-sight cílí přesně na řešení těchto výzev tím, že umožňuje rychlé rozšíření zákaznické základny, efektivně a profitabilně provozovat MSP služby a spolehlivě zabezpečit SMB zákazníky. MSP poskytovatelé mají nyní přesně to, co potřebují k dosažení další úrovně v oblasti poskytování MSP služeb.

Více o N-able N-sight lze nalézt na tomto odkazu. Na webinář věnovaný tomuto řešení se lze registrovat na ZDE.

E-mail
Facebook
Twitter
LinkedIn
Mohlo by vás zajímat...

Reklama