Studie společnosti Rockwell Automation zjistila, že správné priority v oblasti spokojenosti zákazníků zlepšují sledovatelnost a strategie v oblasti dodavatelského řetězce

E-mail
Facebook
Twitter
LinkedIn
POZOR, zobrazili jste si článek z archivu našeho původního webu. Tento článek může obsahovat zastaralé informace a technické vady (chybějící obrázky, nesprávné formátování textu atd.).

Podle nezávislé studie zadané společností Rockwell Automation již 57 % osob s rozhodovací pravomocí v oblasti dodavatelského řetězce implementovalo nebo rozšiřuje iniciativy vedoucí ke snížení plýtvání v dodavatelském řetězci.

Rockwell Automation, Inc., největší světová společnost zabývající se průmyslovou automatizací a digitální transformací, ve své studii zadané společnosti Forrester Consulting zjistila, že digitální transformace, iniciativy v oblasti udržitelnosti a zlepšování spokojenosti zákazníků (CX) patří mezi hlavní priority, které podporují vývoj nových firemních strategií v oblasti dodavatelského řetězce.

Výzkumná studie společnosti Forrester Consulting „Increase Brand Loyalty and Generate ROI with Improved Traceability“ byla zadána společností Rockwell Automation s cílem pochopit, do jaké míry závazky v oblasti ochrany životního prostředí, společenské zodpovědnosti a řízení (ESG), externí regulační požadavky a pověst značky podporují zájem soukromého sektoru o řešení sledovatelnosti dodavatelského řetězce.

I když shoda s požadavky zůstává klíčovým hybatelem nových investic do řízení dodavatelského řetězce, tyto změny ve strategickém uvažování jsou výsledkem požadavků souvisejících s udržitelností a spokojeností zákazníků. Ve skutečnosti 57 % osob s rozhodovací pravomocí v oblasti dodavatelského řetězce již zavedlo nebo rozšiřuje iniciativy, které si kladou za cíl omezit plýtvání v dodavatelském řetězci.

Mezi hlavní zjištění průzkumu patří následující:

Udržitelnost a viditelnost stojí za implementací změn, které si kladou za cíl zvýšit spokojenost zákazníků Zatímco některé společnosti do úsilí o dosažení digitální transformace investují své maximum, tento typ úsilí se vyvíjí v reakci na současnou situaci. Společnosti se zaměřují na lepší sledovatelnost, která jim má umožnit využívat nové iniciativy CX související s udržitelností a viditelností. Celkem 62 % dotazovaných uvedlo, že data o sledovatelnosti používají ke zlepšení spokojenosti zákazníků a vytvoření lepších produktů.

Iniciativy zaměřené na sledovatelnost pomáhají potlačit problém s paděláním a obcházením oficiálních kanálů Téměř polovina (47 %) dotázaných uvedla, že jejich společnosti každý rok ztrácí 11–60 % příjmů z prodeje kvůli padělkům, a 89 % uvádí, že obcházení prostřednictvím šedého trhu je pro ně problematické. Absence jasné návratnosti investic brání 45 % dotázaných implementovat lepší sledovatelnost a serializaci, které by mohly tyto problémy zmírnit.

Úspěch firem závisí na úplné viditelnosti dodavatelského řetězce, rychlém stažení produktů z oběhu a vyšší věrnosti značce.

Celkem 79 % dotazovaných uvedlo, že je pro úspěch jejich společnosti důležitý nebo kritický úplný přehled na to, kde se produkty v dodavatelském řetězci nacházejí, zatímco 78 % uvedlo totéž v kontextu schopnosti rychle stáhnout správné produkty z oběhu. Mimo to 77 % uvedlo, že lepším řízením produktů dosáhlo vyšší věrnosti značce.

„Tato studie potvrzuje, že podniky si uvědomují, jak může sledovatelnost mimo další priority podpořit také věrnost značce a optimalizovat dodavatelské řetězce, či zmírnit dopad padělků na klíčových trzích,“ říká Matt Fordenwalt, viceprezident a generální ředitel pro systémy a řešení ve společnosti Rockwell Automation.

Výzkum společnosti Forrester Consulting zadaný společností Rockwell Automation je založen na průzkumu z ledna 2022, do kterého bylo zapojeno 307 osob s rozhodovací pravomocí v globálním dodavatelském řetězci s dotazem na jejich využití nebo zájem o řešení sledovatelnosti a serializace za účelem dosažení optimalizace dodavatelského řetězce. Kopii celé zprávy si můžete stáhnout po kliknutí zde.

„Zatímco společnosti zaznamenávají určitý úspěch pramenící z iniciativ v oblasti serializace, ty, které investují do komplexnějších řešení sledovatelnosti, často zaznamenávají vyšší míru vlastnictví dat, úsporu nákladů díky omezení objemu padělků a využití šedého trhu a vyšší spokojenost zákazníků,“ říká Christine Akselsen, generální ředitelka ve společnosti Kezzler.

Schopnosti dodavatelského řetězce společnosti Rockwell zkombinované s cloudovými technologiemi sledovatelnosti společnosti Kezzler pomohou zákazníkům spojit dodavatele, výrobu, logistiku a spotřebitele do jediné sledovací platformy fungující v reálném čase. Společnosti Rockwell a Kezzler již vytvořily řešení sledovatelnosti pro zákazníky, například společnost FrieslandCampina, jednu z největších světových mlékáren.

E-mail
Facebook
Twitter
LinkedIn

Mohlo by vás zajímat...