Škoda pokračuje v mezinárodní modelové ofenzivě na autosalonu v Istanbulu

Share on email
E-mail
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
POZOR, zobrazili jste si článek z archivu našeho původního webu. Tento článek může obsahovat zastaralé informace a technické vady (chybějící obrázky, nesprávné formátování textu atd.).

ŠKODA AUTO chce v Turecku dále růst. V souladu se svou modelovou ofenzívou tak i na tureckém trhu důsledně rozšiřuje svou modelovou paletu. Na mezinárodním autosalonu v Istanbulu (1.-11. listopadu 2012) představí česká automobilka v turecké premiéře svůj nový kompaktní rodinný model Rapid a malý vůz Citigo. Prodej obou modelů bude v Turecku zahájen současně s jejich výstavní premiérou.

S modely Rapid a Citigo pokračuje česká automobilka svou mezinárodní modelovou ofenzívu i v Turecku. Obě novinky zde rozšíří stávající paletu modelů Fabia, Roomster, Octavia, Yeti a Superb a ještě více podpoří úspěch české značky v zemi půlměsíce. Od ledna do září 2012 vzrostly dodávky tureckým zákazníkům o 30,4 % na více než 7 100 vozů.

„ŠKODA chce v příštích letech na celém světě dále posilovat. Turecko je významným růstovým trhem, a tím také důležitou součástí naší Růstové strategie 2018,“ říká předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO Winfried Vahland.

„S novým vozem Rapid a s modelem Citigo budeme cíleně posilovat naši pozici na tureckém trhu a důsledně pokračovat v nastoleném růstovém trendu. V letech 2008 až 2011 vzrostly naše prodeje v této zemi téměř na dvojnásobek. Chceme ale růst i nadále, naše značka pro to má ještě velký potenciál. K tomu dále přispějí i modely Rapid a Citigo,“ dodává Vahland.

„Naše modelová paleta je na tureckém trhu mimořádně úspěšná,“ zdůrazňuje Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO pro oblast prodeje a marketingu. Česká automobilka přitom v průběhu roku 2012 rostla i navzdory klesajícímu trendu tureckého trhu, který dle odhadů v období od ledna do září zpomalil o 8,7 %. Podíl značky ŠKODA činil ke konci září 1,9 % (o rok dříve 1,3 %). Nejprodávanějším modelem značky v Turecku byla Octavia se zhruba 2 400 prodanými vozy.

ŠKODA je na tureckém trhu přítomna od roku 1960

ŠKODA AUTO má na tureckém trhu více než padesátiletou tradici. Do dnešních dnů značka v Turecku prodala více než 130 000 vozů. „ŠKODA je s touto zemí spojena už více než půl století,“ podotýká Winfried Vahland. „Naše několik desetiletí dlouhá přítomnost na trhu je vynikajícím základem pro další růst v této zemi.“

Po vstupu na turecký trh v roce 1960 zde Češi následujících 20 let prodávali pickupy ŠKODA 1202 a jeho následníka v podobě modelu ŠKODA 1203. V letech 1985 až 1990 byl v nabídce sedan ŠKODA 120. Od roku 1989 česká automobilka těsně spolupracuje s importérem YÜCE AUTO. Ten je na domácím automobilovém trhu aktivní od roku 1954, mimo jiné také jako partner pro prodej dílů značky Volkswagen.

Spolupráce se zkušeným lokálním partnerem dala odbytu české značky nový impuls. Jen za poslední čtyři roky automobilka své prodeje téměř zdvojnásobila: z 3 900 vozů v roce 2008 na 7 400 vozů v roce 2011.

V příštích letech chce ŠKODA v Turecku nadále růst. Vedle zavádění nových modelů bude automobilka nadále posilovat i své prodejní aktivity. V současné době je v Turecku 39 autosalonů značky ŠKODA. Automobilka navíc investuje do posílení známosti a image značky. O úspěšnosti těchto aktivit hovoří mimo jiné návštěvnost turecké webové stránky značky, která v prvních osmi měsících roku 2012 zaznamenala meziroční nárůst počtu návštěvníků o 42 %.

Share on email
E-mail
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Mohlo by vás zajímat...