Schneider Electric již čtvrtým rokem šampionem žebříčku Canalys EMEA Channel Leadership Matrix

E-mail
Facebook
Twitter
LinkedIn
POZOR, zobrazili jste si článek z archivu našeho původního webu. Tento článek může obsahovat zastaralé informace a technické vady (chybějící obrázky, nesprávné formátování textu atd.).

Společnost Schneider Electric leader digitální transformace řízení energie a automatizace, oznámila, že byla již počtvrté za sebou jmenována „šampionem“ v žebříčku Canalys Channel Leadership Matrix.

Ocenění obdržela za dosažení nejvyšší úrovně v oblasti řízení prodejních kanálů v regionu EMEA za neustálé zlepšování partnerských programů, 20% růst stávající partnerské základny a vedoucí postavení v oblasti udržitelných postupů. Cenu udílí společnost Canalys, přední globální analytická společnost pro oblast IT.

Firma Schneider Electric prokázala v průběhu roku nejvyšší úroveň efektivity v řízení prodejních kanálů ve srovnání s kolegy v oboru a zároveň splnila nelehký úkol, kterým je meziroční zlepšení výkonnosti. Finalisté byli hodnoceni jak partnery prodejních kanálů v rámci Canalys Candefero Vendor Benchmark, tak analytiky společnosti Canalys. Společnost Schneider Electric byla jmenována „šampionem“ společně s devíti dalšími dodavateli, mezi nimiž byli její alianční partneři, firmy Dell Technologies, HPE a NetApp.

mySchneider IT Partner Program

V červnu 2022 spustila společnost Schneider Electric první fázi svého nového partnerského programu mySchneider IT Partner Program (pod značkou APC), který podporuje IT partnery nejen díky jednodušší struktuře programu, ale i prostřednictvím různých specializací pro datová centra, IT řešení, software a služby. Program poskytuje partnerům novou škálu prodejních nástrojů, školení a užitečných zdrojů a nabízí nové benefity sladěné s každou ze specializací.

Kromě toho má APC, přední značka společnosti Schneider Electric pro řešení fyzické infrastruktury a nepřerušitelné zdroje napájení, dobré předpoklady k tomu, aby partnerům a zákazníkům pomohla splnit a překročit cíle v oblasti udržitelnosti. Nový program nabízí jasnou strategii udržitelnosti s klíčovými pokyny ohledně snižování spotřeby energie, emisí uhlíku a odpadu, spolu s novým balíčkem služeb v oblasti udržitelnosti.

Pětina nových partnerů

Při spuštění nového partnerského programu došlo k přizpůsobení vznikajícím obchodním modelům, zaměření na růst služeb a softwaru a ke zlepšení přístupu ke špičkovým projekčním nástrojům pro nové partnery. Tyto snahy pomohly společnosti Schneider Electric zaregistrovat do svého programu více než 20 % nových partnerů, a to i přes pokračující konsolidaci distribučních kanálů.

„Status šampiona společnosti Schneider Electric je odrazem jejího závazku vůči distribučním partnerům a neustálého zlepšování jejích programů, nástrojů a modelů,“ řekl Alastair Edwards, hlavní analytik společnosti Canalys. „Partneři oceňují sílu account managementu Schneider Electric, ale také technickou podporu, protože se aktivně snaží podporovat rozvoj služeb a softwaru,“ dodává.

Další klíčové odlišení Schneider Electric spočívá v udržitelnosti. „Obchodní společnosti se předhánějí v prosazování myšlenek udržitelnosti. Společnost Schneider Electric je ale ve skvělé pozici, aby mohla své partnery v úsilí o udržitelnost podpořit,“ pokračuje Edwards. „Tím se myslí vytvoření sady služeb v oblasti udržitelnosti, které mohou být nabízeny koncovým zákazníkům, a také jim poskytnout řešení k tomu, aby se sami jako podnik stali udržitelnějšími.“

„Jsme potěšeni, že jsme byli jmenováni šampionem již počtvrté za sebou, a rád bych tímto poděkoval partnerům i analytikům, kteří nás podpořili,“ uvedl David Terry, viceprezident IT Channels, Schneider Electric, Europe. „V roce 2023 bude mít udržitelnost klíčovou roli v obchodních modelech našich partnerů a společnost Schneider Electric je odhodlána podporovat je nástroji, audity a hodnoceními, školeními a řešeními, které jim umožní vybudovat udržitelný partnerský ekosystém a pomoci jejich zákazníkům dosáhnout čisté nuly.“

Přehledné hodnocení

Candefero Vendor Benchmark je online nástroj, který vyhodnocuje názory obchodních partnerů na dodavatele technologií. Dochází k ohodnocení dodavatele, jejichž produkty prodávají, ve dvanácti oblastech řízení prodejních kanálů známkami od 1 do 10. Tyto oblasti jsou souhrnně seskupeny do tří témat: programy a podpora, zapojení do prodeje a zkušenosti partnerů.

Hodnocení partnerů je průběžně shromažďováno prostřednictvím komunity Canalys Candefero a poskytuje tak průběžný přehled o schopnosti dodavatele podporovat své prodejní kanály v Americe a v regionech APAC a EMEA. Candefero je komunita provozovaná společností Canalys a má více než 18 000 členů z řad partnerských prodejců po celém světě.

E-mail
Facebook
Twitter
LinkedIn

Mohlo by vás zajímat...