Nové terminálové tahače Terberg zvyšují v Yusen Logistics efektivitu při manipulaci s návěsy

E-mail
Facebook
Twitter
LinkedIn
POZOR, zobrazili jste si článek z archivu našeho původního webu. Tento článek může obsahovat zastaralé informace a technické vady (chybějící obrázky, nesprávné formátování textu atd.).

Společnost Linde Material Handling Česká republika dodala do Yusen Logistics pět kusů terminálových tahačů Terberg, které budou využity pro manipulaci se silničními návěsy.

Použití terminálových tahačů přináší společnosti Yusen Logistics jak významné úspory pohonných hmot, tak zkrácení časů při manipulaci se silničními návěsy. Slavnostní předání proběhlo na kolínské pobočce Yusen Logistics 28. 7. 2022. Nové terminálové tahače jsou již v plném provozu.

Terminálové tahače se používají v přístavech, ve větších skladovacích centrech nebo hubech, v místech, kde se často manipuluje se silničními návěsy a tam, kde se návěsy používají jako sklad na kolech. Použití terminálových tahačů je v takových případech vysoce efektivní. Výrazně totiž snižují čas na připojení a odpojení návěsu a vykazují podstatně nižší spotřebu pohonných hmot, než je tomu u běžných tahačů, které se pro tuto manipulaci obvykle používají. Další výhodou je, že jsou takto efektivněji využívané právě i standardní tahače a řidiči, kteří návěsy přivážejí, jelikož tahače mohou být bezprostředně po jejich odpojení využity pro další cestu s jiným návěsem. Linde Material Handling Česká republika je autorizovaným dealerem tahačů Terberg v České republice.

Bohumír Myslín, manažer prodeje pro speciální stroje z Linde Material Handling Česká republika, k dodaným terminálovým tahačům Terberg uvádí: „Úspory pohonných hmot se oproti využití běžných silničních tahačů pohybují typicky v desítkách procent. Je to dáno tím, že terminálový tahač má jiný poměr stálých převodů. Při manipulaci s návěsy se pohybuje omezenou rychlostí a je také standardně vybaven automatickou převodovkou. Odpadá tak velká část třecích ztrát, které vznikají při používání klasické spojky u silničního tahače. Konstrukce dodaných terminálových tahačů Terberg model DT umožňuje, díky speciálně nízko položené kabině, velmi dobrý výhled řidiče. To významnou měrou přispívá k bezpečnosti provozu. Dodané tahače jsou také vybaveny hydraulicky ovládanou točnou. Proto je připnutí a odpojení návěsu velmi rychlé, což přináší úsporu času při manipulaci s návěsy. Tahače mají kompletně pozinkované šasi, což je předurčuje pro velmi dlouhou životnost.“

Pavel Mráz, Asset Manager z Yusen Logistics k novým terminálovým tahačům uvádí: Rozšíření a obnova naší stávající flotily o nové terminálové tahače nám přináší zkrácení operačního času u všech manipulovaných návěsů a významnou úsporu pohonných hmot, což se navíc příznivě odrazí na snižování emisí CO2 v průmyslové oblasti Kolína. Nové tahače byly vybrány s velmi dobře vybavenou ergonomickou kabinou, kde je prostor pro řidiče umístěn nízko nad vozovkou před přední nápravou vozidla, což umožňuje řidiči vystupovat z kabiny přímo na zem a komfortně obsluhovat zapojení návěsu. Všechny tahače jsou vybaveny prvky zajišťujícími vysokou bezpečnost provozu, jedná se zejména o kabinu s vynikajícím výhledem, signalizaci správně připojeného návěsu, signalizaci opuštěného nezabrzděného vozidla a nadstandardní pracovní osvětlení. Celá specifikace tahače byla koncipována zejména z pohledu bezpečnosti, ekologie a komfortu práce našich řidičů.

Pavel Osička, obchodní ředitel a prokurista Linde Material Handling Česká republika k dodaným terminálovým tahačům říká: „Naším cílem je řešit logistické problémy a výzvy našich zákazníků z celé oblasti výrobní a skladové logistiky, přinášet jim efektivní a výkonná řešení. V tomto případě jsme rádi, že jsme pro našeho zákazníka, Yusen Logistics, mohli navrhnout a realizovat řešení, které jednoznačně přináší zvýšení efektivity provozu v oblasti příjmu materiálu.“

E-mail
Facebook
Twitter
LinkedIn

Mohlo by vás zajímat...