Na Geoportálu se dveře netrhnou, pomohl ve stovkách tisíc případů

Share on email
E-mail
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
POZOR, zobrazili jste si článek z archivu našeho původního webu. Tento článek může obsahovat zastaralé informace a technické vady (chybějící obrázky, nesprávné formátování textu atd.).

Novou aplikaci Geoportál Skupiny ČEZ využilo od jejího spuštění už více než 200 tisíc uživatelů. U projektantů investičních akcí nebo pořizovatelů územně analytických podkladů služba boduje především díky rychlosti vyřízení žádostí.

Více než 186 tisíc vyřízených žádostí o Vyjádření k existenci sítí zvládla od loňského ledna vyřídit služba Geoportál Skupiny ČEZ, která byla spuštěna začátkem roku 2012. Dalších více než osmnáct tisíc žádostí o digitální data podali prostřednictvím Geoportálu autorizovaní a neautorizovaní projektanti. Územně analytické podklady získaly prostřednictvím systému také zhruba čtyři stovky obcí s rozšířenou působností, krajské úřady a vojenské újezdy.

„Geoportálu jsme věřili, ale překonání hranice 200 tisíc uživatelů v tak krátké době je vysoko nad hranicí všech původních odhadů. Využívání služby soustavně roste také díky pozitivním zkušenostem klientů, pro které je Geoportál Skupiny ČEZ skutečně velkou oporou při jejich práci,“ shrnuje dosavadní zkušenosti Zbyněk Businský, vedoucí odboru Správa dat o síti společnosti ČEZ Distribuce.

Služba Geoportál umožňuje zákazníkům získat snadno a rychle přístup k datům společností ČEZ Distribuce, a. s., a ČEZ ICT Services, a. s. využitelným především pro:

  • Vyjádření k existenci sítí,
  • Projekční činnost,
  • Zjištění polohy technické infrastruktury k územně analytickým podkladům.

Aplikace je k dispozici zdarma a umožňuje mj. i sledování stavu vyřízení zadané žádosti. Základní informace o zahájení zpracování žádosti a možnosti odebrání výstupu obdrží klient e-mailem. Většina uživatelů oceňuje rychlost vyřízení svých žádostí, pohodlný přístup z prostředí internetu a fakt, že poskytnutá vyjádření mají právní váhu např. při jednání na úřadech.

„Skupina ČEZ reaguje na potřeby zákazníků a pravidelně inovuje on-line služby s cílem zvyšovat komfort uživatelů. Vedle Geoportálu mohu za poslední dobu zmínit řešení naší internetové samoobsluhy ČEZ ON-LINE, která úspěšně slouží klientům ČEZ Distribuce,“ podotýká vedoucí útvaru Internet a intranet Skupiny ČEZ Pavel Foršt.

Share on email
E-mail
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Mohlo by vás zajímat...