PRUMYSL.CZ KONSTRUKTER.CZ 3D-TISK.CZ MATEMATIKA.CZ HLEDAME.CZ

MSV 2012: Informační portál Průmysl.cz na veletrhu zaujal stovky návštěvníků

Letošní Mezinárodní strojírenský veletrh v Brně znamenal premiéru pro web Průmysl.cz, který jsme zde prezentovali na dvou expozicích, a také množstvím individuálních schůzek na stáncích jiných vystavovatelů. Po jeho ukončení můžeme konstatovat dvě zásadní věci.

Pouhých pár dnů po jeho spuštění vystartovala návštěvnost portálu Průmysl.cz během Mezinárodního strojírenského veletrhu v Brně k obdivuhodným hodnotám. Děkujeme všem našim čtenářům za jejich přízeň. Zdroj: Google Analytics

Ta první je z našeho pohledu logická a odpovídá našemu očekávání — je zde spousta firem (respektive jejich marketingových manažerů, případně ředitelů), kteří si uvědomují, že na zdejším trhu chybí profesionální médium, které by nezávislým přístupem pokrývalo informovanost o novinkách v oblasti strojírenského průmyslu. Ona nezávislost zde kritickým způsobem chybí, pokud si mnohá takzvaně „odborná“ média navykla psát o nových produktech a službách pouze tehdy, je-li za takovou „službu“ placeno. Jinak neexistujete.

Druhé zjištění nám, jako provozovatelům portálu Průmysl.cz, připadá poněkud absurdní. To, že v roce 2012, kdy naprostou většinu pracovního času tráví manažeři s rozhodovací pravomocí před obrazovkami počítačů, je potřeba vysvětlovat, že internet je tím médiem, které hraje rozhodující roli v jejich přístupu k informacím a sebelepší tištěný časopis dříve nebo později skončí v archivu (v tom lepším případě), takže informace v něm obsažené zůstanou prakticky navždy znepřístupněny dalšímu využití.

Internet není budoucnost — je to ta nejprostší současnost, ve které dnes žijeme. Naprostá většina potenciálních nových klientů k firmě nepřijde proto, že si o ní přečetlo v časopise, nýbrž proto, že hledali odpověď na svoje požadavky v některém z vyhledávačů, například v Google. Potom je zcela zřejmé, že spíše než investice do drahé reklamy v tisku, vyplatí se účast v některém ze zavedených elektronických, tedy internetových magazínů, který díky své dobré indexaci a kvalitě dokáže informaci o daném řešení dostat na první stránku vyhledávání.

Právě takto koncipujeme portál Průmysl.cz. Pouhých dvanáct dnů po jeho spuštění si na něm čtenáři přečetli již takřka dva tisíce článků za den. A produkty, o kterých jsme psali, při vyhledávání v Google byly (a jsou) na té první straně. Na tom dnes záleží.

O budoucnosti jakéhokoliv média, do nějž firmy investují za účelem svého vlastního zviditelnění, podle nás již nerozhoduje zavedenost a dlouhodobá tradice, nýbrž naopak flexibilita a schopnost nabídnout odpovídající odezvu aktuálním požadavkům čtenářů (a tedy potenciálních zákazníků) ve formě odpovídající 21. století.

Děkujeme proto všem, kdo tento vývoj dokážou vnímat stejně jako my. Obzvláště pak vám, kteří jste portálu Průmysl.cz vyjádřili svoji podporu. Jsme přitom teprve na začátku, což znamená jediné — to, co nás čeká, může být jedině růst vzhůru. A vy porostete s námi.

 

Mohlo by vás také zajímat

Přidejte k článku svůj komentář

Komentář podléhá autorizaci ze strany redakce, proto se nezobrazí ihned po vložení. Vyhrazujeme si právo odstranit příspěvky, které jsou v rozporu s dobrými mravy nebo platnou legislativou. Slušnou a konstruktivní diskusi vítáme!

 

Starší příspěvky:
MSV 2012: Parní kotel pro Tušimickou elektrárnu získal Zlatou medaili

Divize Power Engineering, dceřiná společnost koncernu Vítkovice Machinery Group, získala na MSV 2012 ocenění za inovaci parního kotle. Jedná se o...

Zavřít