Mewa nechává svou značku znovu rozkvést

E-mail
Facebook
Twitter
LinkedIn
POZOR, zobrazili jste si článek z archivu našeho původního webu. Tento článek může obsahovat zastaralé informace a technické vady (chybějící obrázky, nesprávné formátování textu atd.).

Poskytovatel textilního servisu, společnost Mewa, představuje redesign. Vychází ze základních principů společnosti, je moderní a nadčasový.

Nový korporátní vzhled vytvořila mnichovská agentura Martin et Karczinski, která se zabývá strategií značek, jejich transformací a designem. Specializuje se na převádění identity do dimenzí působení obsahu, formy a jednání.

Skupina Mewa, třetí největší poskytovatel textilních služeb v Evropě, se v posledních letech výrazně mezinárodně rozvinula díky růstu trhu a zákazníků. Jako průkopník v oblasti cirkulární ekonomiky a opětovného využití sdíleného průmyslového textilu jde podnik cestou většího zviditelnění pro lepší povědomí o značce. Společně s mnichovskou společností Martin et Karczinski, která se specializuje na holistický brand management, korporátní design a transformaci, vyvinula Mewa novou image, vycházející z hodnotově orientované, tradičně inovativní rodinné firmy. Všechny viditelné prvky značky, jako je logo, firemní písmo, barva nebo obrazové materiály, byly kompletně revidovány, sladěny s identitou hodnot, vizí a posláním společnosti.

„Svět, ve kterém žijeme, se navždy změnil. A my s ním. Nastal tedy okamžik, kdy nám bylo jasné, že se s naší strategií pro povědomí o značce musí dále rozvíjet i náš vzhled, abychom zajistili budoucí životaschopnost,“ říká Michael Kümpfel, ředitel Marketingu & Prodeje společnosti Mewa. Skupina podniků se může ohlédnout za více než stoletou historií rodinné firmy. Součástí strategie značky je také opuštění pozice „skrytého šampióna“ a sebevědomá prezentace značky Mewa na veřejnosti. „Samozřejmě jsme hrdí na své kořeny, ale za posledních sto let jsme byli úspěšní, protože se sami sebe neustále ptáme a myslíme dopředu. Co je nového, kde je potenciál, co trhy a zákazníci potřebují, jak bude vypadat pracovní svět zítřka? To chceme také vyprávět v příběhu naší značky,“ popisuje Michael Kümpfel.

Logo značky, květina, představuje čistotu, hygienu, životní prostředí a udržitelnost. Vyjadřuje vývoj, růst, evoluci a inovace. Za účelem rozvinutí tohoto potenciálu bylo logo přepracováno a formálně zredukováno na to nejpodstatnější. Nový květ vypadá ušlechtile, silně a stává se symbolem vědomého růstu. Nové písmo Mewa připomíná zkřížené nitě. Zarovnání písmen „M“ a „W“ odkazuje na steh a tkací nitě. Evokuje tak textilie, díky kterým společnost vyrostla a dodnes ji charakterizují.

Mewa v současnosti působí ve 21 evropských zemích, zaměstnává 5 700 lidí a stará se o více než 190 000 firemních zákazníků. Poskytovatel B2B služeb představuje udržitelná textilní řešení pro komerční podniky a je jedním z lídrů v oboru textilního managementu. Více než milion zaměstnanců v Evropě nosí pracovní, ochranné nebo pracovní oděvy od Mewa, téměř 3 miliony lidí denně používají výrobky od Mewa k udržování čistoty strojů ve výrobních halách a dílnách. Každý, kdo využívá služby Mewa, může očekávat spolehlivost, bezpečnost a transparentnost.

E-mail
Facebook
Twitter
LinkedIn
Mohlo by vás zajímat...

Reklama

MEWA Textil-Service, s.r.o.
MEWA Textil-Service, s.r.o.
Naše spektrum nabídky sahá daleko za širokou škálu výrobků vynikající kvality – svým zákazníkům nabízíme kompletní servis šitý na míru. Ať už pracovní oděvy, ochranné oděvy, servisní oděvy, hygienické oděvy, obchodní oděvy, čisticí utěrky, vchodové rohože, autopotahy, systémy pro čištění součástek, mopy, rohože k absorpci oleje nebo sanitární hygiena – v praktickém pronájmu přebíráme celý proces za vás.