Poskytovatel textilního servisu, společnost Mewa, představuje redesign. Vychází ze základních principů společnosti, je moderní a nadčasový.
Nový korporátní vzhled vytvořila mnichovská agentura Martin et Karczinski, která se zabývá strategií značek, jejich transformací a designem. Specializuje se na převádění identity do dimenzí působení obsahu, formy a jednání.
Skupina Mewa, třetí největší poskytovatel textilních služeb v Evropě, se v posledních letech výrazně mezinárodně rozvinula díky růstu trhu a zákazníků. Jako průkopník v oblasti cirkulární ekonomiky a opětovného využití sdíleného průmyslového textilu jde podnik cestou většího zviditelnění pro lepší povědomí o značce. Společně s mnichovskou společností Martin et Karczinski, která se specializuje na holistický brand management, korporátní design a transformaci, vyvinula Mewa novou image, vycházející z hodnotově orientované, tradičně inovativní rodinné firmy. Všechny viditelné prvky značky, jako je logo, firemní písmo, barva nebo obrazové materiály, byly kompletně revidovány, sladěny s identitou hodnot, vizí a posláním společnosti.
„Svět, ve kterém žijeme, se navždy změnil. A my s ním. Nastal tedy okamžik, kdy nám bylo jasné, že se s naší strategií pro povědomí o značce musí dále rozvíjet i náš vzhled, abychom zajistili budoucí životaschopnost,“ říká Michael Kümpfel, ředitel Marketingu & Prodeje společnosti Mewa. Skupina podniků se může ohlédnout za více než stoletou historií rodinné firmy. Součástí strategie značky je také opuštění pozice „skrytého šampióna“ a sebevědomá prezentace značky Mewa na veřejnosti. „Samozřejmě jsme hrdí na své kořeny, ale za posledních sto let jsme byli úspěšní, protože se sami sebe neustále ptáme a myslíme dopředu. Co je nového, kde je potenciál, co trhy a zákazníci potřebují, jak bude vypadat pracovní svět zítřka? To chceme také vyprávět v příběhu naší značky,“ popisuje Michael Kümpfel.
Logo značky, květina, představuje čistotu, hygienu, životní prostředí a udržitelnost. Vyjadřuje vývoj, růst, evoluci a inovace. Za účelem rozvinutí tohoto potenciálu bylo logo přepracováno a formálně zredukováno na to nejpodstatnější. Nový květ vypadá ušlechtile, silně a stává se symbolem vědomého růstu. Nové písmo Mewa připomíná zkřížené nitě. Zarovnání písmen „M“ a „W“ odkazuje na steh a tkací nitě. Evokuje tak textilie, díky kterým společnost vyrostla a dodnes ji charakterizují.
Mewa v současnosti působí ve 21 evropských zemích, zaměstnává 5 700 lidí a stará se o více než 190 000 firemních zákazníků. Poskytovatel B2B služeb představuje udržitelná textilní řešení pro komerční podniky a je jedním z lídrů v oboru textilního managementu. Více než milion zaměstnanců v Evropě nosí pracovní, ochranné nebo pracovní oděvy od Mewa, téměř 3 miliony lidí denně používají výrobky od Mewa k udržování čistoty strojů ve výrobních halách a dílnách. Každý, kdo využívá služby Mewa, může očekávat spolehlivost, bezpečnost a transparentnost.