Londýnská Elizabeth Line byla uvedena do provozu s technologiemi Siemens Mobility

Share on email
E-mail
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Linka metra Elizabeth Line vedoucí mezi Paddingtonem a Abbey Wood, která byla otevřena 24. května, nabídne lepší služby pro cestující v Londýně a jihovýchodní Anglii, a to díky integrovanému řídicímu a zabezpečovacímu systému CBTC (Communication Based Train Control) a železničním technologiím od společnosti Siemens Mobility.

Společnost Siemens Mobility poskytla na základě smlouvy se společností Crossrail Ltd. centrální zabezpečovací systém a komunikační a řídicí systémy pro novou železniční trať. Zabezpečovací a řídicí systém CBTC umožňuje automatizovaný provoz vlaků, maximalizaci kapacity a propustnosti centrální části linky Elizabeth Line. Technologie byla vyvinuta, instalována, testována a uvedena do provozu pracovními týmy Siemens Mobility ve Velké Británii a Německu.

Andy Byford, londýnský komisař pro dopravu, řekl: „Jsme rádi, že dnes můžeme otevřít linku Elizabeth Line pro osobní dopravu. Jedná se o skutečně historický okamžik pro hlavní město a Spojené království, skvělé rozšíření naší železniční sítě. Linka Elizabeth Line nabídne radikální zlepšení dopravního spojení, zkrácení jízdních dob, dodatečné kapacity, lepší dostupnost, nové prostorné stanice a průchozí vozidla, tím poskytne zcela nový zážitek z cestování v Londýně a na jihovýchodě země.“

Michael Peter, generální ředitel společnosti Siemens Mobility: „Jsme velmi hrdí na to, že jsme mohli přispět k tomuto stěžejnímu projektu, který výrazně změní dopravu v Londýně a jihovýchodní Anglii. Naše digitální zabezpečovací a řídicí technologie mění každodenní dojíždění cestujících na trati Elizabeth Line v Londýně a na jihovýchodě země a jsme hrdí na to, že většina těchto technologií byla vyvinuta a testována právě ve Velké Británii.

Železnice má kapacitu pro více než 200 milionů cestujících ročně a nabídne vyšší komfort cestování s nejvyšší spolehlivostí a dostupností služeb.“

Systémy Siemens Mobility lze dokonale integrovat do zabezpečovacích systémů na hlavní trati na východě a západě centrálního úseku. Systém Trainguard MT CBTC byl nejprve důkladně testován v německém Braunschweigu a poté byl integrován s ostatními součástmi zabezpečovacího systému a systému nástupištních dveří ve výrobním a zkušebním závodě v Chippenhamu ve Velké Británii. Pomocí digitálních technologií byly po mnoho měsíců v různých scénářích důkladně testovány i další součásti železniční tratě, aby bylo zajištěno, že vše bude později v praxi fungovat bez problémů.

Četné komunikační a řídicí systémy dodané pro tento projekt mají styčné body prakticky s každou oblastí železniční tratě. Testování bylo pro tyto komplexní systémy řízení stanic a železnic zásadní, protože propojují více než 30 000 bodů od kamerových systémů, veřejných rozhlasů a informačních systémů pro cestující až po železniční a staniční systémy, z nichž některé jsou založeny na zcela odlišných programovacích jazycích. Ve výrobním a zkušebním závodě společnosti Siemens Mobility v Ashby ve Velké Británii byly virtuálně testovány různé realistické scénáře.

Cestujícím budou po celou dobu cesty předávány aktuální informace. Díky identifikaci a prevenci přeplněnosti vozů a rychlé reakci na nepravidelnosti může železniční personál také efektivně řídit jednotlivé stanice a v konečném důsledku zajistit optimální přepravu cestujících.

Share on email
E-mail
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Mohlo by vás zajímat...
Siemens
Siemens
Siemens AG je konglomerátní společnost, která patří mezi největší výrobce elektroniky na světě. Její mezinárodní vedení sídlí v Berlíně a Mnichově. Akcie Siemens AG se obchodují na Frankfurtské burze a od 12. března 2001 také na Newyorské burze.

Reklama