Fenomén 2023 namíchá zatraceně hustý long drink českého byznysu

E-mail
Facebook
Twitter
LinkedIn
POZOR, zobrazili jste si článek z archivu našeho původního webu. Tento článek může obsahovat zastaralé informace a technické vady (chybějící obrázky, nesprávné formátování textu atd.).

Zlín se znovu stane Mekkou byznysu. Atmosféru baťovského genius loci přijedou nasát miliardář Martin Vohánka, finančník Pavel Řehák i expert na vzdělávání Bob Kartous. Připojí se ke třicítce osobností, které jedou na vlně digitální transformace. Své know how poodhalí 23. 3. 2023 na Fenoménu.

Konference, která propojuje management s výrobou, lidskými zdroji i marketingem. Už čtvrtým rokem se jí to prokazatelně daří. Řečníci od Aše až po Zlín představí i tentokrát na Fenoménu postupy implementovatelné napříč obory. Zazní příběhy, které inspirují a motivují. Příběhy firem, které se rozhodly naplno využít možností digitálního světa. Dozvíme se, kde a jak najít prostor pro zlepšení core business ve firmě skrze práci s lidmi. A poznáme data v souvislostech. Napovíme, jak je přetavit v informace, které jsou klíčové pro rozhodovací proces.

Spirála rozvoje & Design úspěchu

Motto, jenž organizátoři zvolili pro letošní rok, symbolizuje udržitelný růst. Recept na to, jak využít vnitřní i vnější zdroje a dát jim novou dynamiku díky digitálním možnostem a inovativnímu využití.

Hovořit o nich bude aktuálně 48. nejbohatší Čech Martin Vohánka. Filantrop, jehož příběh začíná tím, jak se prodejce pojistek z Mostu dostal až na londýnskou burzu. Digitalizace je podle něj jednou z cest, jak snížit spotřebu zdrojů a výrazně tak přispět k udržitelné ekonomice.

Co stojí za úspěchem bystřického TONu, jehož legendární „čtrnáctky“ znají ve více než 70 zemích světa? Prozradí Milan Dostalík. Většinový majitel a ředitel nejstarší továrny na ohýbaný nábytek na světě nás virtuálně vezme do míst, kde rozumí dřevu už celé generace mistrů. Pro firmu, kde roční tržby dosahují přes tři čtvrtě miliardy korun, pracuje 23 let.

Jméno Pavla Řeháka obletělo zemi poté, co díky svým matematickým modelům zachránil podle mnohých Česko před první vlnou koronaviru. Pojišťovací expert. Hlava skupiny Direct family, která má měnit svět k lepšímu. Manažer, jenž problémy vnímá jako příležitost. A poradí, jak na to.

Inovace je hlavní mantrou Bohumila Kartouse. Publicisty, vysokoškolského pedagoga a experta na vzdělávání, jehož činnost má přímý propis do byznysu. Ví, jak odhalit fake news a co je pro český vzdělávací systém naprosto zásadní.

HR manažerka Iveco Czech republik Iva Bursová, šéf startupu Feedyou Vojtěch Dlouhý, autorka psychoporadny online Simona Zábržová a zakladatel HR-tech společnosti Talent´em Michal Vydržel. Namátkou další jména, jež mají v březnové kolonce v diáři termín Fenomén.

„Zajímají nás osobnosti, které mají nejen úspěšný byznys, ale také společenský přesah a aktivně se
zapojují do řešení ekonomických či společenských témat a problémů. Návštěvníkům konference nabídnou maximum praxe a konkrétních příkladů,“ říká autorka myšlenky a organizátorka akce Vlaďka Snášel Lukašíková. Zmínila, že jedním z partnerů konference jsou signatáři Druhé ekonomické transformace Česka.
Mezi oslovenými speakery je tedy také šéf České spořitelny Tomáš Salomon nebo TOP manažerka Zuzana Ceralová Petrofová, která stojí v čele předního výrobce klavíru, společnosti Petrof.

Konference Fenomén

Je jediná svého druhu v ČR. Koná se v samotném srdci Zlína, v prostorách Fakulty humanitních studií Univerzity T. Bati, jejíž autorkou je světoznámá architektka Eva Jiřičná. Po celý den nabízí program současně na 4 stagích (Business, HR, Digi, Industry), Smart zónu i networkingový program. K dispozici je offline i online. Konference je určena pro majitele firem, manažery, výrobní inženýry, pracovníky IT, specialisty HR i freelance konzultanty. Každoročně hostí 350+ účastníků napříč odvětvími z celé ČR i ze Slovenska. Více na www.konferencefenomen.cz.

Organizátorem Fenoménu je zlínská vzdělávací agentura CE-PA. Hlavním partnerem akce marketingová skupina Digital First Marketing Group a zlatým partnerem společnost Direct Family. Hlavním mediálním partnerem konference je magazín Finmag.

E-mail
Facebook
Twitter
LinkedIn
Mohlo by vás zajímat...

Reklama

CE-PA spol. s r. o.
CE-PA spol. s r. o.