Více bezpečnosti při plánování automatizace

E-mail
Facebook
Twitter
LinkedIn
POZOR, zobrazili jste si článek z archivu našeho původního webu. Tento článek může obsahovat zastaralé informace a technické vady (chybějící obrázky, nesprávné formátování textu atd.).

V novém aplikačním centru CoLab v sídle firmy SCHUNK v německém Brackenheim-Hausenu si mohou zákazníci na ploše 800 m2 reálně otestovat svá automatizační řešení a nechat si je ověřit přímo od expertů firmy SCHUNK. Zaměření je především na nové technologie a oblasti použití.

Možností pro automatizování je spousta a nové technologie toto spektrum stále rozšiřují. Často nejistoty vytváří překážky, které odrazují uživatele od implementace automatizovaných procesů, i když mnohdy skýtají velký potenciál. Je plánovaná kolaborativní aplikace realizovatelná? Mohu se svým obrobkem optimálně manipulovat s vybraným uchopovacím řešením? Bude dosaženo požadovaného taktu? Aby bylo možné nejen tyto otázky cíleně odpovědět, rozšiřuje SCHUNK svou nabídku služeb o nové aplikační centrum. CoLab nabízí zákazníkům prostor k tomu, aby se společně s aplikačními inženýry SCHUNK dobrali ke vhodnému řešení pro svou aplikaci. Plocha je rozdělena na menší buňky: lehké roboty včetně kobotů, průmyslové roboty a testovací sestavy. Dvanáct průmyslových robotů a kobotů pomáhá při řešení konkrétních problémů. „V centru CoLab podporujeme naše zákazníky v tom, aby pomocí širokého portfolia SCHUNK vyvinuli rychle a pohodlně vhodné řešení pro jejich aplikaci. Během posuzování můžeme zohlednit či zvážit speciální požadavky a cíleně odpovědět na otázky“, vysvětluje Dr.-Ing. Fabian Ballier, vedoucí týmu CoLab.

Přitom se centrum zaměřuje především na oblasti použití nových technologií SCHUNK. Pan Ballier se svými kolegy nabízí podporu například při nasazení nových chapadel ADHESO a poskytují testovací prostředí pro použití magnetických chapadel. Aplikace jsou většinou ve spojení s lehkými roboty, ale je možná i integrace běžných průmyslových robotů od různých výrobců. „CoLab nám nabízí možnost rozvíjet nové oblasti použití společně s našimi zákazníky a sbírat zkušenosti používáním nových technologií. Uživatelé mají možnost sami vidět, jak by mohlo řešení fungovat a předem si jej otestovat“, podtrhuje Ballier. Kromě osobních návštěv jsou možná i digitální jednání nebo webináře. Kdo by si chtěl své automatizační řešení nejprve ověřit, ten se může obrátit na svého obchodního zástupce nebo technickou podporu firmy SCHUNK.

E-mail
Facebook
Twitter
LinkedIn

Mohlo by vás zajímat...